I was breathless by the look in his eyes, it was love at first sight...

I need you! ♥


Min lilla älskling va helt underbar ida! Asså ni ska se mig när jag  är med honom.. Skiner upp som en sol och ler till öronen/ögonen whatever. Haha jag skojar inte, de e helt sjukt. Är så lycklig att jag har dig Blitz! You light up my world! ♥
Hade ju fodring och utsläpp i stallet ida så jag red honom på morgonen. Han va jättepigg och glad och studsade runt som en liten gummiboll men gick samtidigt sjukt fint i form och mjuk och lydig. Blev himla glad att han va så och inte visade någon som helst tendens på att han skulle ha ont i benen.

Frida kmr snart å vi ska ha lite filmkväll och sova över å lite sånnt mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0