Why 's there so much pain?...



Heeej! Har märkt att min blogg börjar likna mer en Tumblr. Men de e awesome. Älskar alla härliga bilderna! Jao, annars händer det inte mkt. Paddan har varit här i 3 dar nu å kaklat vårat kök. Ida fogade han och gjorde klart. Superfint! Riktigt rolig prick. Snackar konstant (kan nog dock bli väldigt tjatigt i längden). Kommer faktiskt bli lite tomt nu när han inte kmr tbx. Men vi ska fixa badrummet sen så då kanske han får komma hit och kakla lite igen, hehe.

Fick iaf tbx matteprovet i tisdags. MVG igen, riktigt gött! Va himla nervös över detta men de gick tydligen toppen. Matte och naturämnena är min grej, inte samhäll och språk och sånnt knas ;). Jag tycker språk är jättehäftigt, önskade att jag kunde men.. ne. De fastnar helt enkelt inte. Och det hjälper inte när min schizofrena syster skriker på mig bara för att jag frågar en sak.. (japp japp Felicia, jag vet att du läser cX. Ibland är du heeelt underbar! Och ibland... nee!... Men du e min syster å jag älskar dig ändå!♥).

Denna helgen kmr verkligen vara fullt upp! Massa läxor, fodring och utsläpp i stallet, städa (Hehe, man kan inprincip inte se mitt golv atm.. illa!),kompisar jag ska träffa å a.. you name it. Men de e så kul! Hatar att inte ha ngt alls att göra. Blir så himla rastlös då.
Men ni får ha det bäst! Ska lägga upp massa annat kul till er nu. Be ready..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0