Show me how it ends....

Har äntligen skickat iväg Blitz tagel! Jiha, ska äntligen få mitt efterlängtade Blitzarmband! Kommer alltid ha det på mig! Eller så kommer jag aldrig våga ha det för jag kommer va livrädd att det ska gå sönder ^^. Ne men jag kommer använda det flitigt!

Har ni någon aning om ju sjukt jäkla trött jag är?! OMFG. Sov 4h, allderles för lite!!!! Har varit en levande (nej... död) zombie i skolan ida. Kom knappt upp ur sängen. HejJagHarBara20MinPåMigPåMorgonenAttKläPåMigÄtaBorstaTändernaSminkaMigLiteSnabbtOchGåTillBussen... Inte undra på att man ser sliten ut ibland. Men jag ska somna tidigare ikväll. Eller snarare jag MÅSTE somna tidigare. Klarar inte av en dag till i detta tillståndet! Men har tryckt i mig lite tårta från igår och marsmallowfluff (de jag hade i handen i affären, Matilda ;)) så jag har fått en liten sockerkick ida iaf. Annars hade jag nog inte suttit här coh skrivit nu. Jag bakade som sagt en tårta igår (Dom andra skulle varit med men det slutade med att mamma började måla fönster och Felicia "fastnade" vid datorn, och den va ju till pappa så han gjorde inte så jättemkt. Förutom att äta ur alla skålar då.. är detta ett beteende som du känner igen hemma hos dig också Matilda, eller? ;) haha). Mjölkchokladmousse och hallonmousse gjorde jag och hade i den, om ni vill veta. Den blev typ 12cm hög. Hihi. Faktiskt riktigt fin. Kanske kommer någon bild om ni håller ögonen öppna (eller snarare om jag kommer ihåg det, minnet är ju kanske inte sådär superbäst).

Kommentarer
Postat av: Supersystern

Har jag världens snyggaste syster eller? ^^<3

2011-11-14 @ 20:17:35
Postat av: Matilda

Jag vill också ha marsmallowfluff !! Såg så gosigt och hmm.... fluffigt ut i sin lilla glasburk hehe ;) någon gång måste vi träffas och göra friterad sallad XD skämtar du eller! Varje gång jag bakar hemma är det typ rugby match mellan mig och pappa om skålen med smet medans jag vill baka och äta smet haha XP vill han bara äta smet

2011-11-14 @ 22:41:17
Postat av: Sara

Felicia sv; <3 Love you!!



Matilda sv; Jaa de va mums! Hahahahaha jaa läätt att vi måste göra det!!!!

AHAHAHAHAHA I know! Din pappa är värsta smetomanen!! ;) haha

2011-11-15 @ 12:12:23
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Japp smetoman hehe Skulle påminna dig om något här kommer dock inte ihåg vad det var XP XP

2011-11-16 @ 15:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0