I'm jealous of you.. I wish someone thought of me 24/7...

Tjo! Jag ligger och har en filmkväll.. själv.. typ. Jag är ju lite sällskapssjuk så de hade varit trevligare med lite sällskap.. och så menar jag inte en svart katt som ligger och sover vid fötterna ;). Men iaf.


Är helt slut efter ida. Köpte bl.a. två nya fleecetäcken till Blitz. Superfina. Blev helt in love med det ena. Verkligen super snyggt på honom! Han fick även nya transportbenskydd som han ska få i julklapp. Och han fick även nya tyglar. Sen handlade vi massor av mat, jacka till Felicia, vantar till stallet osv. Sen åkte jag och Felicia ner till Blitzen. Provade hans saker och kollade benen. Han va lite svullen i höger fram och lite varm, men haltade ingenting och va superpigg när vi va ute och gick med honom! Han studsade runt utan några som helst problem. Skönt!

Fick antibit i munnen... (skulle bara se om det smakade så äckligt som jag trodde.. inte smart gjort) OMFG!!! Så jäkla äckligt. Trodde jag skulle spy upp alla mina inälvor! Usch va vidrigt det var. Sprayade lite på Blitz täcke, på rumpan, eftersom Xina bet sönder det förra. Hon kommer få sig en mindre (STÖRRE) chock om hon försöker bita i detta!


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Hehe jealous of me hehehehehe men vem d än va som tänkte på mig så har hen slutat. Lovely, no more hicka ;)

2011-11-13 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0