Trying to keep an eye on you, Like a hurt lost and blinded fool

Det är typ stor ute. Såå mysigt! Älskar när det är "oväder". Oturligt nog så sitter jag och pluggat atm. Inte så mysigt kanske. Men de ska vara klart till imon så.. Men jag gjorde faktiskt lite i fredags *stolt*. Brukar aldrig göra det tidigare än en dag innan. Tidsoptimist och blir lätt distraherad... då e de inte lätt asså ;). E typ klar med den ena saken. Ska bara skriva ut allt och lära mig det till redovisningen som är imon. Eh... de blir ju... lätt.... :S
Kmr dö... jag och redovisa går liksom inte ihop (speciellt inte på andra språk!! och imon är det på engelska)! Jag hatar det! Blir så nervös så jag håller på att dö..

Hade iaf jättemysigt med Fridusen! Vi har alltid lika kul när vi kollar på filmer. Samma smak. Läskiga Thrillers som vi mitt i filmen ligger hopkurade i en liten hög och kisar med ett öga och har filtar upp till näsan  ^^. Men de e roligt.

Ne nu ska jag ta och bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0