There's a fire starting in my heart...



Haii! Så galet skönt med helg!! Är helt slut!
Va hos Blitzen ida. Felicia ringde hem igår och berättade att han va varm och svullen på höger fram och höger bak och haltade.. Tror ni jag blev orolig eller?! Det får ju inte hända ngt med min lilla tusse. Men idag så va han varken varm eller svullen och han va super pigg och glad där han stod i boxen och tiggde hö av Monica. Han börjar bli en liten knubbis, eftersom Monica inte kan motstå han små puppy eyes när han står och trycker in hela huvudet in till henne när hon står och gör hö o boxen jämte (= hon ger honom hö). Men jag kan inte heller stå emot dom så de e förståeligt ;). Det viktigaste va iaf att han verkade helt bra i benen ida. Det kan ju ha varit ngt med skoningen eller så har han helt enkelt legat ner på dem benen, eller ngt liknande.

Va i stan en sväng med Felicia ida efter skolan också. Mysigt. Fick med mig en skjorta och en ring hem.. det lät väldigt konstigt, men.. a.

Imon ska vi handa. Har verkligen massor som ska köpas. T.ex. ett nytt fleectäcke till Blitz eftersom en viss liten Xina har ätit upp halva hans täcke.
Ska sova snart, men först ska jag hitta lite kul stuff till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0