The next stop isn't where you think it is, I'm riding off the rails...

From the very bottom of my soul...
Tjena! Idag har jag inte gjort ngt alls... La hela kvällen och eftermiddagen igår på att läsa ut min as dåliga engelska bok som jag trodde att vi skulle ha recension på ida men tydligen så va det flyttat till onsdag och vi hade istället ett oförberett engelska prov... toppen.. NOT. Men det va ändå ganska mysigt att ligga framför brasan och läsa.. lite ;).

Shit va jag saknar Blitzen nu! Efter vad som hände Hickstead igår så inser man verkligen hur snabbt livet kan ändras och att man verkligen ska ta vara på det man har! Älskar ju min lilla buse, och vet inte vad jag skulle göra om något skulle hända honom! ♥
Aja nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0