Need to know if you're there...


we♥it.com

Tjo! Har varit med på lite "filmkväll" med Sara, Patricia och Felicia. Eller ja.. dom va tvungna att se filmerna pga skolan så de va liksom inte så mkt att diskutera. Känner mig riktigt duktig för jag åkte till stallet innan dom kom. Jag va alltså i stallet halv 10 till halv 12. Värt applåder ;). Hann duscha och allt sånnt innan dom kom. Btw, gissa vem som envisades om att göra mig sällskap i duschen ida? Jag ska ge er lite ledtrådar. Hon är tjock, svart, fluffig, börjar på S och slutar på ally, har två stora ögon, jamar tjugofyrasju bara för att hon vill ha uppmärksamhet... Börjar ni fatta? ;) Känns lite awkward att ha en katt i duschen måste jag erkänna...

Imon blir det hoppträning för Micke. Taggad till tusen!!


Kommentarer
Postat av: Supersystern

"Every time I fall asleep my dreams are haunted

And every time I close my eyes I'm not alone

And every time I cry I'm right back where you wanted

I try to drown you out so down goes another one"



2011-11-01 @ 18:48:11
Postat av: Johannisen

Yes sweetums, I am here, and I'm not leaving <3

2011-11-01 @ 20:47:30
Postat av: GOSSIPGIRL

Skiit fiin blogg du har :)<3



Ser också att du ee Tokio hotel fan !!

Vem ee snyggast Bill eller Tom?

2011-11-02 @ 09:50:56
URL: http://worldsgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0