If I told you, would you go there tonight?...

Har precis sett Bron, så sjukt mysig. Den längtar man ju till heeela veckan. Red Blitzen ida också. Älskar verkligen min lilla skit! Hoppas verkligen han vet hur mkt han verkligen betyder för mig. I see it in your eyes that you listen. ^^ Tror han fattar, det märks liksom. Kan stå i stallgången och bara mysa med honom hur länge som helst. Han lägger huvudet i min famn, lägger huvudet så han andas i min mage medan jag har mitt huvud på hans panna. Hoppade lite med honom ida. Travhoppade 1m och jäklar vad han studsade. Så himla kul! Man säger ju att hunden är människans bästa vän, men jag tycker att man får minst lika bra kontakt till en häst som en hund. Man går igenom så himla mkt tsm! Snackade med Louise i stallet och shit va hon och hennes häst Bornis har gått igenom mkt tsm! Dom har verkligen råkat ut för bade det ena och det andra.. Hon har haft honom i 9 år och dom är verkligen super tajta. Känslan när man kommer och hästen gnäggar på dig och man verkligen ser hur glad han blir när man kommer är helt obeskrivlig. Man blir helt gosemosepokemon och typ måste springa fram och krama honom. Men ett djur kan såklart aldrig ersätta en människa, det är ju en helt annan sak ;).

Nu hade jag tänkt sova lite.
Btw. Here I am, överlevde engelskan... men de va inte med mkt.. va nära på att dö där ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0