I månad kvar...

Nu e det bara en månad kvar till Jul. Bara jag som blev lite sådär jätteöverlycklig när jag såg att dom hade satt upp julpynt i matsalen?! Och hela stan är ju jätte fin nu med alla lampor i träden! Gotta love it! :D
Men min syster hatar det.. Snackade om det i bilen på vägen hem och jag vet inte hur många svordomar hon lyckades trycka in i meningarna. "De e ju fan att dom har satt upp dessa jävla julgranafanskapet. Jag hatar den jävla julajävlen. Jag blir så jävla trött att dom börjar fira denna jävla julaskiten hundra år innan det är jul på riktigt. Det är ju inte ens december för jävelen". Så lät det...
Aja, jag älskar det iaf. Tycker det är den bästa "högtiden" på hela året! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0