I just want to break you down so badly!!!...

...in the worst way!!!


Kommentarer
Postat av: Johannisen

Oh my. Vem kan det vara som vi tänker på här, det undrar jag verkligen? Börjar på A och slutar på manda kanske.... ;) jag kom på hur jävla förbannad jag egentligen är på henne när jag pratade med Pauline på väg till bussen :/

2011-11-16 @ 18:15:08
Postat av: Sara

SV; OMG jaaa!! Kan inte ens beskriva hur jag känner för den hemska och falska människan.. Detta inlägget är såå direkt från djupet av mitt hjärta! Take that you bitch! ;)



Oj nu blev jag nyfiken! Måste berätta vad ni sa!! snarast! Jag snackade också med Pauline för inte så längesen. Hon verkade absolut inte heller så förtjust i amanda!! Mohaha.

2011-11-16 @ 18:20:53
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johannisen

Maybe you should try and eat make-up so you can be pretty on the inside bitch, cause you sure as hell ain't pretty on the outside!!moahahahahaha så går det när Johanna får sina fingrar på ett bra ordspråk, hon gör det ännu lite bättre ;)



Men vi sa inte så mycket egentligen, jag bara verkligen kände att jag inte tycker om henne. Alls. Aldrig gjort egentligen, du vet...

2011-11-16 @ 19:15:10
Postat av: sara

SV; AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH så jäääkla BÄST!!!!!!! Gotta love it! ;)



Känner PRECIS likadant.... Vaf va vi med henne?! Hon va ju as jobbig ända sen dag 1! Menar, vi snackade ju faktiskt om att vi inte riktigt tyckte om henne då med...



Men vill ända veta vad ni sa ^^... Talk to me!!

2011-11-16 @ 19:48:42
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: sara

sv; *ändÅ. Fan va jag stavar dåligt ida.... ;)

2011-11-16 @ 19:49:46
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johannisen

jag vet älsklingen min, men jag älskar dig ändå :*

jaja, tydligen har A pratat med de andra om att vi är arga på henne, och det verkar som om hon inte fattar varför. poff headshot. jävla stolpskott.

Vi sa att A typ varit en outsider hela tiden, att hon inte passar in. Hon är liksom för studieinriktad, och så...

Den där ursäkten om att hon inte pallade vänta på oss hade hon dragit för de andra när de frågat varför hon inte var med oss längre.

Så där, räcker det? ;)

2011-11-16 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0