Hope you enjoyed this time...

Haj! Va i stallet innan och vad tror ni inte hade hänt?! Jo Xina hade bitit sönder Blitz helt nya fleecetäcke! Han hann inte ens ha det en natt. Trodde jag skulle få damp!! Helt splitter nytt och det satt som smäck på honom. Supesnyggt!! Och så tar hästfan och biter sönder det... Hon bet ju sönder det gamla också, de va därför vi köpte ett nytt. Och det värsta av allt är att ägaren inte tar ansvar för vad hennes häst gör. Hon svarar med att hon inte kan ansvara för vad hennes häst gör på natten och att vi inte ska ha några sura miner. Va fan tror hon?! Snälla lilla vännen hon har ju bitit sönder 2 täcken, 3 jättehål!.. 700:- på gödselstacken liksom. Hon tycker inte att hon kan ersätta ett täcke eller?, ett halvt iaf?.. Det hade jag velat göra om Blitz hade bitit sönder någon annans saker. Jag hade fått skuldkänslor annars. Men snackade med Pia (som äger stallet) och hon tyckte, precis som vi, att Xina måste byta box. Blitz har även fått ett flertal sår på halsen av den lilla köttbullen.

Aja ska kolla på Paradox (tror jag den hette). En ny serie typ. Lite thriller/crime som vi gillar. Dock så går den sjukt sent. Slutar kvart över 11 tror jag. Har inte hunnit bli klar med pluggningen heller så vet inte riktigt hur jag ska lösa allt men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0