Every time I fall asleep my dreams are hunted...



Tjena! Jaha.. vad ska jag tala om för er tycker ni?... Har kollat på Bron och ätit kemikalier (fick mamma att åka inom och köpa godis på vägen hem från stallet! Kände att jag va i stooort behov av kemikalier.. Wonder why..) Iaf, sen så trillade jag ner här och.. nu ligger jag här.. i min säng.. och.. skriver lite här.. väldigt intressant! ;) Har ni btw sett Bron?! Dansk/Svensk thriller serie som går på svt1. Om inte så SE DEN! As bra! Den går liksom inte att beskriva. Den är så sjukt kul och spännande på samma gång. Ni fattar om ni ser den, tro mig! Danska är dock heeelt oförståeligt (← klicka). Fattar inte ett ord (men sen är ju inte språk min starka sida heller..), tur att det finns text ;)

Jag känner mig faktiskt ganska duktig. Gissa vem som har läst 137 sidor i världens lamaste engelska bok... ME. Tänkte lägga mig och försöka traggla igenom ytterligare några sidor men... nja. Boken ska vara utläst när lovet är slut och vi skriver ngn skriftligt sak på lektionen på måndag och jag har 200 sidor kvar.. Känns... inte så lovande.
Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0