Baby I tell ya, my heart is freaking out...


Tjooo! Gissa vad jag upptäckte ida... jag hade lyckats med att misslyckas (^^) med att pausa min ipodmp3musikspelarsak så den hade spelat musik från 8-4 i mitt skåp.... baaaah. De va ju ju säkert därför den hade tagit slut på batteri dagen efter tåget!! Slår vad om att den låg och spelade i väskan hela den natten..

Men iaf, från en sak till en helt annan. Nu tänkte jag kolla igenom min engelska bok som jag ska skriva recension på imon i skolan.. önska mig lycka till för jag kmr bokstavligt talat att DÖ! Kul liv... eller inte. Vill sova, men måste verkligen kolla lite om jag inte ska få fullständig panik imon.. fast det kmr jag nog få ändå..

Aja nu somnar jag snart ;)

Kommentarer
Postat av: Johannisen

Vännen min, om jag inte missminner mig så överlevde du ;)

2011-11-09 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0