MakeDamnSure...


Haj! Gissa om jag blev happy ida när jag kom till stallet och såg att den lilla täckesmördaren hade bytt box! Jiha. Nu står Bornis jämte ist. Mkt bättre. Därför fick Blitzen ha på sig sitt mysiga fleecetäcke med hals. Han va lite varm i hoven ida så jag masserade lite och körde sen lite horsemanship i padocken. Blir ingen träning imon heller (så jäkla synd för ja va sjukt taggad!). Ja jag är lite nojig men det är ändå min lilla ögonsten vi snackar om. Då blir man orolig för minsta lilla. Spolade benet och hoven med kallt vatten för att kyla ner det lite. Mysemys tyckte Blitzen. Riktigt duktig ida. Följde efter mig helt lös i padocken. Runt i cirklar, stannade, sprang, tvärvända, typ allt. Det är så himla cool känsla när dom följer efter en så. Följde till och med efter mig förbi utgången trotts att han är mörkrädd och helst hade sprungit ner till stallet och stått inne i boxen ock käkat hö. Han hade ju liksom bara kunnat vända och springa hem. Jag hade ju aldrig hunnit ta honom.

Ne nu pallar jag inte skriva mer ;) Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0