You're beautiful, it's true.....



I saw your face in a crowded place...
And I don't know what to do...
Cuz I'll never be with you.....



Hejsan! Ligger i min säng å bara njuter av hur varmt och skönt det är här. De va skitkallt på tävlingen + att det började regna, toppen.... Amanda och Neptun va jätteduktiga! De andra russen va mycket större än Neptun och hade mycket snabbare tider men jag tycker att dom va jätteduktiga, Neptun sprang nog ändå en av hans bästa tider tror jag. Tyvärr så blev dom diskade, eftersom dom tydligen hade galopperat 3 gånger fast Amanda sa att det bara va 2 gånger men what the hell?! De viktigaste är att dom va nöjda med dom själva å de va dom.

Just nu så är jag förkyld, näsan bara rinner och rinner å har lite ont i halsen + att ja va väldigt hes innan. Jobbigt läge. Känner att detta kommer att bli en sjukt jobbig natt.... Men nu är jag as trött efter denna låga dan.
Puss på er å godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0