LOVE.....

Hejsvejs! Just nu blir mina naglar korallfärgade, for your information. Funderar på om jag ska göra ngt svart mönster på dom också, vi får se om jag orkar. Ida måste jag städa mitt rum, skriva min novell som jag inte ens har börjat på och som ska vara klar imon... Och tänkte försöka få mamma/pappa att ringa veterinären, distriktet, tandläkaren, osteopaten och Micke för träning. Allt e för Blitz om ni inte fattade de ^^. + att jag har typ 1000 saker till att göra, fast egentligen vill jag bara lägga mig i biorummet å kolla på film.

Igår kollade vi på solstorm. Fy fan va jag hatar sekter å sjukt religiösa människor/grupper. De e helt sjukt. Får spader när folk säger "Det va Guds vilja" osv. De finns ingen jävla Gud! Folk vill bara ha ngn att skylla allt på. Samma sak med Muhammed. Tydligen så får man inte rita av "honom", å de va ju någon som "dom" fick spader på när han "tydligen hade gjort de". Då har jag bara en liten fråga, hur kan ni veta att de va just den Muhammed om ni aldrig har sett honom (eftersom man inte får avbilda "honom")!? De kan ju lika gärna vara Muhammed som säljer grönsaker på torget eller ngt. Shit, jag blir galen. *KLICKA*, helt klockren. Men att döpa människor till Muhammed verkar vara helt okej... förstår mig inte på dom människorna.
Ursäkta, man jag va bara tvungen att säga de...

Anyway. Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Supersystern

Loooove those boys <3<3<3

haha religioner är så jävla ologiskt, bara massa måsten och skit. Trams, sitter och läser i sina sagoböcker och tror på fullt allvar på det med. Nästan skrattretande faktiskt.

2011-05-14 @ 14:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0