I have the skill, yeah I have the will.....


Hallo!... Hahahahah sååå bäst!! Jiha for me! Okej nu ska jag förklara dessa.... a va de nu e. När jag vaknade imorse så fick jag värsta känslan av att Tempo hade fått in 2 nya B&J glassmaker. Men jag visste inte om jag såg de när jag och Louise va där eller om jag bara drömde att vi såg de. Jag va iaf tvungen att messa Felicia å kolla (observera att detta hände typ 8 i morse). Hon trodde att jag bara hade drömt allt men de va så sjukt verkligt att jag kunde bara inte ha drömt de, kunde till och med beskriva hur burkarna såg ut (å jag brukar ha glömt allt när jag har drömt ngt). Jag va nästan 100% säker på att de va verklighet. Så vi va tvungna att åka inom Tempo nu när vi va påväg hem från skolan å gissa vem som hade rätt..... moi!!! Jiha, jag visste de. Så nu har vi en ny B&J glass som står och bara väntar i frysen ^^. Den ska ätas upp väldigt snart, belive me, jag kan inte hålla mig ;).

På tal om att hålla mig så kan jag berätta att jag är världens nyfiknaste!!! Jag skojar inte, de e helt galet. Jag exploderar typ. Å nu messade en kompis och sa att hon hade ngt att berätta som vi kanske inte skulle tycka om. Å hon va tvungen att säga de face to face. Bröööl, vi blev ju helt galna (jag å Matilda blir lite galna när vi e tsm). Måste liksom veta nuuu. Å hur jobbigt va de inte att hon sa de på en måndag, kunde hon inte sagt de igår så hade vi kunnat träffas en stund å hon hade kunnat säga de. Men vi kunde kanske träffas på onsdag, men shit de e ju sååå långt dit liksom. Jag kommer ha dött långt innan onsdag. Då har vi ju nationella i engelska också, gaah, FL.

Anyway. Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0