Who knew.....


Hej hopp senapschock CX. Kom precis på att jag har engelskaglosor att plugga på å jag sitter bara och kollar Jedward klipp helatiden, går inte att sluta, blir typ en "humor/twinpower/hyperdrog". Awesome!

Blitz va inte alls taggad ida på CR:n. Inte jag heller, va skit trött. Vi fick ett stopp i varje klass på 2 titthinder. I första stannade han en gång på sista, sen hoppade han och i den 2:a så ändrade dom hinder nr 4 och satte lite läskiga saker under å då stannade han en gång på den å sen hoppade (+ att han hoppade set sista direkt). Men han hade inte alls samma bjudning som han brukar. Båda de läskiga hinderna va små räcken, och de breda oxrarna och tribbelbarret hoppade han direkt. De e ju skönt, han stannar aldrig pga höjden eller bredden (har inte visa ngt tendens att göra d) utan han stannar om han tycket att det är läskigt (typ om de e vattenmatta, konstigt staket under osv. Ibland är han en riktig jäkla mes ;). Men han gick ganska hårt igår också så han va nog lite trött. Ska hoppträna för Lisa å sen eventuellt vara med i Kvibille nästa onsdag igen. Måste vänja honom vid konstiga hinder och sånt nu. Men det kändes mycket sämre idag än vad det såg ut på film (verkligen inte nöjd innan jag såg filmen men ja ändrade mig sen, såg att han kom jättefint på de mesta sen på filmen). De e super att filma alla rundor, då ser man precis vad man gör dåligt/bra. Toppen toppen. Men jag är ändå nöjd ida (måste till osteopaten dock, tycket att han e lite konstig i bakdelen, inte samma "fjong" i den), de va hans för sta runda på utebana detta året!

Jag har fått myggbett på benet, hur fan har myggjävlen lyckats smita in under täcket å bita mig?! För den kan ju iaf inte ha bitit igenom täcket. Ngn sorts supermygga eller vad?! Inte kuul iaf...

Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Han har nametag för att komma ihåg vad han heter!! :P

(please don't hate me)

2011-05-19 @ 19:40:59
Postat av: Sara

Johanna sv; hahahahah mee.... den sitter på hans jack ju CX

2011-05-19 @ 19:58:39
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0