Till the sun won't shine, till the end of time.....


Heej! Tänkte åka till stallet snart men de åskar atm, så de känns inte så lockande att att åka nu. Gick runt med idrottskläder ida i skolan. Hade ju bara idrott å då skulle vi bara ha kartkunskap men va tvungna att ha idrottskläder (fråga mig inte varför..) så de kändes extremt lamt att byta om helatiden. Anyway, när jag vaknade i morse hos Matilda så kändes de verkligen som att vara utomlands (tror de va p.g.a. av hennes akvariepump och att de va jättesoligt osv, eller ngt..), å typ ligga på hotellet helt nyvaken å ska precis ner å äta jättegod frukost å sen typ bada eller ngt... men när jag öppnade ögonen blev jag liite besviken när ja såg att ja va hemma hos Matilda. Haha, de va ju inte ens sommarlov, inte ens helg.... Ne men de ska bli så sjukt skönt att åka till Kreta snart, bara chilla å komma bort från allt. Åker den andra Juni.

Ne men nu har det typ slutat (för tillfället iaf) så sticker jag nog ner till stallet snart, men först lite glass kanske!? ;)

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0