Wenn du lust has komm vorbei.....

Det har varit lite strul med blogg.se denna helgen så flera av inläggen som jag la upp då kom upp ida ist om ni undrar. Videorna å de la jag upp igår, men men. Skrittade iaf ut en jättelång och mega mysig runda ida på min älskling. Solnedgång, havsutsikt, underbar musik, pigg älsklings häst, barbacka... saknades bara en sak ;). Men halt galet underbart va de! Sånna ögonblick känner man verkligen att man lever å att livet är helt jävla underbart. Han fick världens största tårta också som han slukade på 2 röda. Har aldrig sett en häst kasta i sig mat så snabbt... God eller vad?! ;). Tog ut knoppen som han hade i pannluggen också, haha han ser ut som en permanentad tant atm.

Just nu har jag kopierat typ en miljard bilder så ja har fått kramp i armen/handen... å nationellt prov imon... de kan ju bara sluta på ett sätt (=skrivkramp).

Aja jag ska sova nu så puss på er och god natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0