We were born for this.....


Hej! Sorry för seg uppdatering, hann inte blogga igår. Min älskade syster klippte sig å ja va ju bara tvungen att se. De bliev as snyggt! Kort med snedlugg, sexy mama ;). De klädde henne mycket bättre än de långa tycker jag.
Igår gick jag hem från skolan eftersom ja mådde skit, kände mig som en levande zombie, såg ut som en levande zombie... va en levande zombie. Ida gick jag också hem, känner mig mycket bättre men min hjärna är som en mosad, överkokt potatis. Gick bara för att skriva d jävla so-provet. Men anyway.

Hobbe hade ju skadat benet, han hade 2 bett i de. Så han blev sövd och dom opererade in en, eller nej två slangar i hans ben, normalt, han hade en i halsen för inte så längesen när han hade blivit biten där. Han råkar alltid i bråk. När han kom hem igår kunde han inte stå eller gå å ramlade runt som om han va as full. Han skrek å morrade på sig själv (antagligen eftersom vi typ va i ett annat rum ibland) för han hade jätteont å va helt snurrig. Stackarn, atm har han bandage å sen ska vi ta av de å då måste han ha en sån konstig tratt på huvudet så han inte ska bita i slangarna.... stackarn. Sen får han inte gå ut på typ 10 dagar eller va de va...
Aja ska sticka till stallet nu så vi hörs sen, puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0