Happiness.....


Hejhopp! Va i stan en stund ida. Slutade jättetidigt (typ 10), men vi väntade å åt i skolan å sen stack vi till stan å träffade Thanida. Satt och snackade å fikade på expressohouse. Jättemysigt, sen gick vi runt lite på stan. Jag hittade 2 nagellack å ett korallfärgat linne. Har målat på de ena nagellacket redan. Typ mintgrön färg. Jättefint, å de andra va korallfärg (samma som linnet). Kan meddela att jag måste bädda rent i man säng för jag har sand i precis hela sängen p.g.a. att min smutsiga lilla så kallade katt har sovit här hela dan, å gör fortfarande. De ser ut som en sandlåda.

Imon slutar vi typ tjugo i 12 fast ja tror att jag ska äta i skolan också (sen kanske till stan en stund me Matilda medan jag väntar på att Felicia slutar så jag kan åka hem, vet inte riktigt än.) Å sen ska jag dressyrträna me Blitzen, (Y)
Anyway, ska kolla på The event snart. See ya♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Du ääälskar mej. Tkr du ska köpa dom dära skorna t mej ^_^

2011-05-05 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0