Right at you.....


Hallo, I'm back. Masserade, myste å pysslade med Blitz ida. Han tyckte de va jätteskönt, behövdes verkligen masseas upp lite efter turen på stranden. På torsdag så blir de dressyrträning... igen. Roligt, jobbigt, dyrt. Nu springer 600 kr ifrån mig på 45 min. Vill verkligen hoppträna snart igen, skulle kanske vara me å träna för ngn som hette Peter Markne eller ngt (kommer inte ihåg). Anyway, de ska bli superroligt att träffa Thailand imon (kallar Thanida för Thailand för hon kommer därifrån och för att hon heter Thanida ^^ mohaha). Aja, nu ska ja kolla lite på engelskan å sen sova. Lycka till att jag kommer orka dra mig upp tidigare till skolan imon annars. Hell no.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0