Can't break free until I let it go.....


Hejsan! Jag är trött å hyperaktiv samtidigt!! INGEN bra kombination, This is driving me craZy! Hehe. Atm så spelar jag ett spel på pappas mobil, jag är beroende, har "fastnat" å ja måste komma vidare för annars får jag panik CX. Tänkte att jag skulle skriva av Johannas anteckningar från Naturlektionerna då ja va borta, nu så hon kan få tbx sin anteckningsbok. Sen ska jag skriva en roman till Frida och en till Lisa om vad som ska tänka på å göra när dom tar hand om Blitz när vi e på Kreta. Haha asså vi e helt mega överbeskyddande när de gäller den hästen så tro mig, de kommer bli en roman var till dom ^^. Trevligt trevligt. Linn skulle kanske hjälpa oss lite också om dom inte kunde ta alla dagar, då blir det en till roman.

Btw. De ska bli sååå skönt att sticka utomlands igen!!! Gah, slipa skolan å allt, fy faaan va skönt!
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig flicka, kom ihåg att komma ihåg den på måndag xD jag kan ju'nte plugga haver jag kommit på.

2011-05-28 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0