Like it!

Får alltid ett stort leende på läpparna när jag ser detta (dom)... så härliga...

Hejsan! Jag är hemma ida, har ont i halsen å är täppt i näsan å helt slut i kroppen. Skönt att vara hemma men jag tycker alltid att det känns lite konstigt, tro de eller ej men jag vill liksom lite till skolan. Men men, måste vara helt frisk till SO provet på fredag. Jag kommer till skolan imon också, men ida kände jag mig helt död. De gör ont när jag sväljer osv. Aja shit the same. Mamma tyckte att jag skulle äta världens äckligaste sakimojs som skulle vara bra för halsen å så, ngt flytande som man blandade ut med vatten så de blev ett helt glas att dricka... trodde seriöst att jag skulle spy, de va mega äckligt! CX


Nu tänkte jag äta lite glass å bara chilla vid datorn.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0