Peace out.....

Hej hopp, halsen är nästan helt bra men näsan e inte kuuul. Helt täppt = kan inte andas... De e ju jobbigt att andas med munnen ^^. Åt precis B&J glass (nordic wather peace) och kollade på en film med Felicia, mysigt å as gott!


Har haft strömavbrott heeela dan..... han precis lägga in inlägget i morse sen dog allt. Jobbigt läge.

Mamma och Felicia kollar frisyrer, Felicia ska ju klippa sig imon, nu blir de kort! Hon e för cool asså, jag hade aldrig kunnat klippa av mig mitt hår så å göra en sån förändring, fast jag älskar ju mitt långa hår så de kan kanske ha med de å göra ;). Jag piercar mig (...) och hon klipper av sitt hår...


Hobbe har skadat benet (han stödjer inte på de utan hoppar runt på 3 ben). Så vi ska me honom till veterinären imon, eller pappa ska för alla andra måste jobba/gå i skolan. Stackars mysis, vi har fått servera honom mat å vatten å sånt i Felicias säng (han ligger där å flyttar inte på sig).  Vilken liten äcklig lyxkatt... ^^ men vi älskar honom, för han är världens snällaste.


Nu ska jag äta så peace out♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0