Wie krieg ich Kontakt zu dir...


Bip, Bip, Bip, Bip Bip BipBipBip Biiiiiiiiii..... ;)

Hej allihopa! I'm back! Igår låg jag ute i solen och pluggade. Det blev tyvärr inte så mycket gjort pga att jag sov väldigt länge innan jag gick ut ^^, å sen åkte jag ner till stallet vid halv 5 och hopptränade halv 6. Blitzen va superduktig♥!
Nu ska jag upp å äta frukost å sen börja plugga tror jag. As lamt!!! Men de måste göras. Jag kan meddela att jag har AS ONT i halsen! Det känns typ som att jag har en tennisboll i halsen (hur de nu känns).  Superjobbigt så nu hade jag tänkt knarka halstabletter. Försöker även få pappa att springa och köpa B&J glass till mig men de går sådär... ;)
Har ingen aning om vad jag ska skriva atm, så nu sticker jag å äter ist.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0