Scream till you feel it, Scream till you bevieve it.....



HEJHOPP! Hahahaha ni kan fan aldrig gissa vad jag har gått med på... hur ska detta gå?! Jag och Felicia ska dela rum... Hur kommer detta gå? Haha seriöst, har lite seperationsångest CX Älskar mitt rum ju. Men hennes är ju lite större så vi har flyttat in min säng och fixat lite. Vad kmr hända när vi får ett sånt där mega utbrott på varandra då? haha, då får vi la separera ;). De låter ju helt sjukt. Men de e jättemysigt atm. Ni kanske får en bild om ja orkar någon gång. Hehe. Just nu sitter jag och äter chokladflingor... mums. Ska snart gå å duscha eftersom jag följde med Felicia till stallet ida. Därför har jag inte kunnat underhålla er tidigare ;).

Jaha, jag och Felicia ska kolla på fler Jedward avsnitt ida (iaf jag), så gaaalet roliga! Måste ses! Imon är det en speciell dag.... omfg.. Anyway
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0