Here I come, here I come, dum da dum da dum da dum.....

Hahaha skrattretande, Azerbaijan's låt va ju lätt en av de absolut sämsta. De e så sjukt tråkigt att alla grannländer alltid ska rösta på varandra... Inte för att jag bryr mig, jag vet vilka jag tyckte var ok, å sen får la alla andra tycka vad som vill (*host* dålig musiksmak *host* ^^). Irland va ju lätt helt awesome me de speedade tvillingarna!! Man blir så sjukt glad av deras otroliga energi. Så jäkla söta ju. Felicia visade intervjuer innan å shit.., dom e ju som jag och Felicia. Båda pratar på samma gång och avbryter varandra helatiden. + att dom pratar sjukt fort! Försöker lära mig att se skillnad på dom å se vem som är vem.. inte de lättaste kan ja meddela. Hahaha. Sverige va ganska bra, dom dansar super å verserna och introt är super men refrängen blir sjukt sjukt töntig. Georgien va också okej, rocklåt = me like! Ukraina va också ganska okej, helt sjukt duktig "sandkonstnär" i bakgrunden! Å tjejen sjöng ju bra å va söt. Tyskland va ganska okej, Lena e söt å sjunger mysigt, låten va mysig men passade inte som ett liveframträdande. De blev tråkigt. Slovenien va också ganska okej. De va girlpower i henne = me like! Men låten va sjukt lik ngn gammal Britney Spears låt tycker jag. Men "Eurovision låtar" är liksom inte min grej, inte min typ av musik, så jag är inte så insatt i de hela.

"Skitsamma", nu släpper vi Eurovision-sakimojsen tycker jag. Ska fixa mig å sen sova tror ja (eller fastna vid datorn ;)). De blev såklart inget gjort ida, så jag får verkligen fullt upp imon! Gaahh...
Btw, har hoppat runt å lyssnat på älskade Tokio Hotel ida, Jiha. Älskar att lyssna på riktigt hög musik å studsa runt å t.ex. städa. Ingen musik=inget liv!

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0