Your my crack of sunlight.....

Sexymama!


Hallo leute! Just nu e jag hemma hos Matildisen, hon äter for your information. Jag åt innan, lax (me typ lime.., as gott iaf!), potatisgratäng, sallad osv. Supergott. Älskar verkligen lax, de e typ de godaste som finns. Anyway, ska inte prata mat nu för då blir jag sjukt hungrig. Vi ska slagga here you know. Så tar vi oss till skolan imon på ngn vänster ;). Vet inte om vi är så lata så vi äter imon i skolan eller om vi fixar mat själva innan. Får se hur pigga vi e imon... hehe. Hoppsan de blev liite mer mat men whatever.

Vi hade tänkt kolla lite på kemin men jag har en stark magkänsla av att vi bara kommer sitta å snacka å flumma ist... de e liksom våran specialité.

Nu kom hon tbx å jag kan avslöja att vi har jävligt roligt åt olika som karttecken som Maxen tycker att vi ska kunna, hahahaha helt sjukt va konstiga tecken det finns. Nu ska vi kvävas lite mer.

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0