you own it, you better never let it go.....


Hejsan! Jag sitter och äter atm. Cyklade ner till stallet 8 med Louise och fodrade å släppte ut osv. Kom precis hem å Louise blev hämtad nu. Så nu sitter jag är och väntar på att jag ska cykla ner till stallet igen och ge hästarna lunchhö i hagen och sen vänta ytterligare på att Amie ska komma så vi kan rida ut till stranden. Hon e seg. Jag fick ringa å väcka henne halv 11 för hon vaknade aldrig å svarade inte på sms ^^, mihihi. Hon skulle komma till stallet vid typ 2 sa hon. Men anyway, jag orkar inte cykla fram och tillbaka hur många gånger som helst så jag stannar efter att jag har gett lunchhö. Kan typ mocka hagen eller ngt.
Ne nu ska jag sticka ner igen. See ya♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Smexigaste bilden ever! <3

2011-05-01 @ 18:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0