Perfection.....

Hejsan! Kan ju berätta om våran underbara ridtur ida..... Vi red på stranden (såg jättefina svanar x)), superfint väder. Red ändå bort till Tylösand å raceade runt tills hästarna va helt dränkta i svett. Tror ni att knäpphästarna lugnade ner sig då? Hell no, dom studsade runt å ville springa mer, haha helt underbara! Men på vägen tbx såbörjade de spöregna och hagla... de va as kallt å vi blev helt dyngsura. Sen blev Amies vita text på hennes jacka lila, jag trodde jag skulle dö av skratt, låg ner i sadeln å fullständigt knäckte mig. Btw förra gången när jag och Elin red ut så skulle jag be en kille/man/golfmänniska att fästa mina lindor på Blitz lite bättre, han va jävligt snabb på att svara å jättehjälpsam men shit va rädd han va för lille Blitzen. Haha de va jätteroligt. Han började liksom småprata å fråga om jag sparkades och om hästen sparkades, skulle hälsa på Blitz först å massa sånt. Man såg i ögonen och rörelserna att han egentligen va jätterädd, sen när han gick tbx till sina kompisar hörde vi att han sa "Shit va rädd jag va, as nervös, jag skakade till och med". Haha, hur kan man va rädd för min lilla älskling?! Okej han kan sparkas å bitas å sånt men... neee, de kan ju liksom ja me ;).

Anyway, Nu tänkte jag måla om mina naglar. Svarta med vita zebraränder (ja vet att zebror egentligen har tvärtom men men). Är as trött (sov typ bara max 4h inatt) så ja ska gå å lägga mig ganska tidigt, har iaf sovmorgon imon.
"Ich liebe sovmorgonar!" ^^
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0