Right now I feel invisible to you.....

Hejsan hoppsan! Har nationellt prov i engelska imon, kommer dö! FL. Å dessutom kommer jag få ta en tidigare buss.... Anyway, ska åka ner till stallet snart. Skulle egentligen rida men orkar inte/hinner inte/å de regnar. Så ja ska bara massera, kanske smörja sakerna och lite sånt pyssel å mysa med honom. De e så mysigt. Vi skulle tydligen äta kinamat sen. De hörde ja precis me mina knivskarpa öron ;).

Tänkte bara berätta att en sånhär tragus piercing ska få bo i mitt högeröra. Amie skulle pierca tungan i september för då fyller hon arton å ville att jag skulle hänga me å ta ngt då me. I'm on, men vet inte vad, har ju funderat på läppen och en tragus. Gillar läppen starkt (dock bara off-center labret, Tom har en sån for your information, sååå galet snyggt på honom!) men de e inte alla som passar i de. Vissa ser jättekonstiga ut i de å de e ju inte sådär fruktansvärt kul. De känns också lite otympligt att ha en där. Men jaja, väntar kanske lite me de eller vi får se. Ska iaf ha en tragus, de e superfint (känns lite otymplig den me men inte lika) å de passar nästan alla i. Ja har ju 4 hål i de ena örat å 2 i de andra, å ska ja ta en i läppen så vill ja ha den på vänstersidan så ja känner att jag gärna vill ha ngt mer i högerörat ^^. Men tycker verkligen inte om människor som har massor av piercingar, de e absolut inte fint. Så oroa er inte, tänker verkligen inte ta fler sen. Desutom har jag en enorm fobi för nålar så vi får väll se vad som händer ;).

Imon ska vi även fika på stan me Thanida (jag, felicia, matilda å hon.). Ska bli jättemysigt! Känns som att de va så sjukt längesen vi träffade henne. + Att vi ska få veta ngt, hon sa att hon ville säga de så snabbt som möjligt så jag håller ju på att explodera atm.
Aja, vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0