It's not like every girl's the same.....


Hej hopp!! Saknat mig lite? ^^ Woho, har gått å nynnat på Lipstick hela dan. Haha, får liksom inte ut den ur huvudet. Å älskar hur galet speedade de där små tvillingarna är. När dom hoppar runt busigt som små studsbollar så blir man ju bara överlycklig å vill göra samma sak. Haha. Jag brukar vara speedad å hyper (speciellt när jag har ätit mkt sötsaker eller druckit Cola!!), men jag har nog hittat två som är ännu värre (eller snarare lika som jag när jag har blivit lite hög på socker). Å ja vill bara inte tänka på hur de skulle vara om jag hade umgåtts med så speedade människor, haha de hade blivit helt galet ^^. Tur att jag har så lugna kompisar som lugnar ner mig lite ;). Fast de hade varit riktigt kul me ngn som e lite hyper ibland, då hade ju jag inte framstått som helt galen själv iaf. Men allt beror helt på vilka människor jag är med, med vissa blir jag hyper, vissa lugn å vissa "normal".  Men Johanna kan ju faktiskt busa till de lite ibland, right Johanna?! ;). Kommer ihåg när du böjde dig ner, klappade på benen och ropade "NAPPE, kom då Nappe, kom då lilla Nappe..." osv. i korridoren (observera att där va fullt av människor). Haha vi känner inte den tjejen!... Eller när du bara får ett litet ryck å springer fram å kramas hejdlöst ^^ ♥.

Ngn annan som va galet speedad ida va min lilla favo häst. Woho, skulle konditionsträna på tranbanan med Lisa ida. Hade en kvart på mig att byta om, åka till stallet, ta in hästen, fixa honom å sätta på mig själv sakerna. Jag spurtade igenom huset å stallet. Gick grymt fort å jag hann. Jiha. Hann dock inte äta så har ätit massor me räckmackor nu (Y). Blitzen va helt galen å de gick inte att hålla ett jämt galopp tempo, antingen stod han å hoppade på stället eller så stack han ifrån Lisa å Naxos i 190. De va liksom antingen eller. Älskar när han är dunderpigg, vilket är typ varje gång ja rider. Är man en blixt så är man. kan se honom som föl studsa runt som en vilde i hagen, "Den lilla fuxen måste ju bara heta Blixt!" (Blitz eftersom han är från Tyskland), mysisen. Sen såg han ut som en dränkt hund, helt genomblöt, svetten rann. Min lilla galning springer ju bara fortare ju mer han får springa (crazy horse). Sen fick han en ordentlig dusch när vi kom tbx. Sen gick jag ut å betade honom så han skulle hinna torka lite innan han skulle ut i hagen. Matvrak here we go, men försöker lära honom att vänta tills jag säger/visar att han får äta, så han inte slänger sig ner och drar iväg (han blir som en jäkla ångvält ibland). Har lärt honom att han inte får gå in i boxen förrän jag säger till (Y). Sen fick han gå ut i hagen, sprang som en liten hingst. Å sen dök han ner i den lösa sanden för att rulla sig så Felicia får mycket att borsta imon, mohaha. Btw. På söndag ska jag hoppträna för Lisa.

Jaha, nehe, okej. Nu har jag ätit upp. Så ska duka undan å sen äta godis, kolla på film men min mysiga tvilling. Å senare måla om mina naglar. Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

nämen ojsan vad söt man får vara ^^ massa om mig jue :P

och varför ska man vara galen när ingen kan se en vara det? då är det ingen vits med det hela liksom CX

2011-05-13 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0