I'm physically, mentally over obsessed with you...


Kollar på DETTA nu, kolla! Älskar de! Haha helt underbara.

Hallo everyone!! Imon är min sista dag i skolan innan sommarlovet!!! *Happy face* Orkar inte mer nu! Har dock ett no prov/läxförhör imon (har inte pluggat alls.. men de kmr säkert att gå bra) och fortfarande 3 arbeten att skriva (ska hinna med att skriva alla imon.... ja min tidsplanering äger verkligen... eller inte!).

Va iaf hos världens underbaraste, sötaste, galnaste, mysigaste lilla underverk ida. (I know , jag är lite besatt av min häst, men de e helt okej). Red ut i reservatet å jag kan sammanfatta hela ridturen med ett ord, speedat! Crazy horse here we go! Älskar det! Grymt svettiga blev vi af, eller han blev, det rann av honom! Men han vägrade att stanna så då fick han springa ännu mer (= glaaaaad häst som springer ännu fortare = glaaaaad Sara som sitter och gapskrattar och ler så hon tror att ansiktet ska gå sönder)

Åker som sagt till Kreta natten mellan onsdag (imon) å torsdag. Ska bli så jävla skönt, men kommer få "SaknarBlitzSåJagHållerPåAttDöAttacker". Tro mig, fick de i USA så jag trodde att jag skulle bli tokig.. eller nästen iaf. ;)

Ska måla om mina tånaglar nu, korallfärgen är borta så nu ska dom bli svarta igen (kände att det va väldigt intressant å roligt för er att veta de.....)
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0