I'll give up everything just to find you...


Asså nee, dehär e sjukt jobbigt! Jag klarar seriöst inte detta!... ♥
Ingen som fattar helt men de e helt ok, ja ni har nog redan räknat ut att de har me bilden att göra iaf ^^.

Dressyrträningen gick sådär (hade tänkt att ja ska ta tag å börja hoppträna för Micke. Har velat de så sjukt länge men aldrig tagit tag i de). Dressyren gick helt ok iaf men fortfarande inte bra. Ska inte gå in närmare på vaf för de orkar ni säkert inte me men ja kan säga så mkt som att han blir stark → jag spänner mig → får kramp i vänsterarmen → han spurtar på i 190 = inte bra. Ja ungefär så, men de går frammåt. Men ida va varken han eller ja så pigga på träningen. Hade nämligen fått veta att älskade Zidane är avlivad. FL!!! Han va ju världens underbaraste/mysigaste/snällaste häst å han blev bara 8 år. Fy fan! Han fick spatt i båda bakbenen och slutade svara på behandlingarna, så han skulle liksom vara halt hela sitt liv. Å då tog dom bort honom ist, så han inte skulle lida. Snacka om att jag tappade lusten att träna! Blev ju helt chockad, kan fortfarande inte fatta de. Saknar honom redan, hans underbara ögon som han alltid kollade så förvånat med på allt och alla, hans konstiga läten å ljud när han ville ha godis å...... ♥ ah.

Tänkte iaf att jag skulle sova lite snart. Puss på er och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0