If a smile comes it won't be the last.....


Hejhopp! Ida hade jag och Matilda nationellt prov i engelska, muntligt. Hahah vi va bäst, drog över på tiden i typ 30 min. Vi bara pratade och pratade, har så mycket att prata om (som alltid) så de tog liksom inte slut. Vi fick bryta tillsist. Men de e typ bara Matilda som jag pratar så med, hade de varit ngn annan hade ja typ blivit as blyg å inte sagt ett ord... Men vi hade as kul. Men Matilda....... INTE OK!!!! Haha. Suuur jag blev, va as nära på att säga.... till henne men du hade typ dödat mig om jag hade gjort de, right?! ;) Å sen ville ja inte va så elak..... hahaha.

Har inte pluggat ett smack ida, å de e nationellt i matte imon, oj va förberedd jag känner mig... NOT. Aja, har varit hos älskade Blitzen ist, mkt roligare. Frida fick rida min ängel å jag instruerade (eftersom hon ska hjälpa oss lite med honom när vi åker till Kreta å vi vill inte att han ska få stå om det hej svejs råkar bli en månad som i USA, han tappar så mycket muskler då) Det gick faktiskt riktigt bra för henne, ja menar, de e liksom bara andra gången hon rider honom, å första gången när hon bara skulle känna på honom så stack han bara runt med huvudet typ 5 meter upp. Men ida blev han as rädd för en kille (jävla CP!!!) som åkte rollerblades. Då stack Blitz lite men de gick bra. Jag va seriöst nära på att dra ner killen på marken, Man kan ju inte köra som en galning mot en häst, speciellt inte när man ser att den blir rädd. Ja sa iaf att han fick "ta de lugnare i inte köra som en jävla galning, Blitz blir ju rädd". (ja jag blev skit sur!) Då försökte han kontra med; "men ni får väll egentligen inte gå här". Då fick han tbx; "Nehe men hur hade du tänkt att vi skulle komma till stallet då?!?!?!". Då teg han minsann. Pucko!

Imon efter de nationella så ska jag följa med Amanda på travtävling (först äter vi i skolan å sen tar vi typ ledigt från de andra två lektionerna, eller en för den andra skulle vi ändå inte ha), roligt,. Skulle egentligen behövt plugga so, men de skiter vi i ^^. Kommer hem vid typ 9-10 så de blir ganska sent.
Imon tar jag och Felicia den tidiga bussen till skolan eftersom det är nationella... så..
Peace out♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0