~ Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist, Bin ich allein ~


Hej hopp! Jag sitter på övervåningen med öppet fönsteparit å myskläder och leker/fotar med pappas iphone 4. Sååå skönt de är ute. Värsta underbara vädret ju. Pappa klipper gräset, asså det luktar verkligen sommar av nyklippt gräs! Helt underbart. Flugspray som vi använder till hästarna i stallet luktar också verkligen sommar för mig. Vi har börjat använda de nu eftersom alla äckliga små blogsugande varelser kryper fram nu. Å de luktar sååå gott. Summer feeling here I come! Älskar de.
Igår blev de lika sent igen, haha jag och Johanna chattade på FB as länge. Sjukt roligt hade vi, hon skickade massa roliga länkar till olika inlägg som folk hade skrivit på Hamsterpaj. Haha jaså jag dog, skrattade så jag trodde jag skulle kvävas.

Nu ska jag byta om till lite svalare kläder , typ shorts och linne. Äta ngt å sen plugga lite kemi ute i solen å fota lite mer CX (btw, visst är det den sötaste smilisen som ni någonsin har skådat, min uppfinning, han e ju bara såååå söt!!).
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0