I wish I knew what you are thinking about...


Hejsan! Jag sitter och skriver i (den jävla äckliga lilla..) loggboken och äter popcorn atm. Ja jag vet att ja alltid äter när jag pluggar men de e helt omöjligt att plugga utan att ha ngt i munnen! ... för mig iaf. Jag vet inte men jag blir liksom hungrig och rastlös om jag inte har ngt litet att äta när jag pluggar.. nu hade pappa gjort popcorn så då passade jag på att sno lite ;). Måste återgå till skrivandet nu... HATAR HANS!!!! .......
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

You know what I am thinking telepati you know XP cx

2011-05-30 @ 22:25:32
Postat av: Sara

Matilda sv; hahaha yes I do! ;D

2011-06-01 @ 20:51:35
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0