I was never looking for approval from anyone but you.....


Hejhopp! Fy fan va varmt de va i skolan ida!!! Dog seriöst typ, fick lite mega överskottsenergi också men de e helt normalt ^^. För att vara Sara iaf (men de blir mkt jobbigare när de e så sjukt varmt också..). Nu ska jag byta om till shorts och sätta mig ute i de fin fina vädret och äta glass å vattenmelon (kanske kolla lite på kemin också eftersom vi har prov på torsdag...) och sortera mina miljarder bilder på datorn som jag fixade igår... woho, kmr ta evigheter. Gjorde värsta bomben igår (ska're va så ska're). Den bestod av en enorm skål proppfull med glass och sedan grädde på toppen. Haha vi hade de hemma för mamma å pappa hade haft de när dom va iväg me några kompisar på picknick.... a iaf, de fanns så då tog jag de CX (visst e han söööt, va bara tvungen att påminna er). Min högra fot har somnat helt, de e sjukt obehagligt!! For your information.

Börjar Idrotten 1 imon å innan de så är vi lediga, men om jag tar bussen från lilla Gullbrandstorp så måsta jag komma till skolan typ 2h för tidigt å de har jag verkligen inte lust med. Så jag ska kanske sova (jag + Felicia) hos Matilda i stan så cyklar vi typ tsm till skolan imon. Ska kolla om de går först. Ska berätta världens soligaste sak för henne också som jag å Felicia knäckte oss åt igår i stallet (å tidigare i skolan jag och Johanna). Asså de e nog inte så fruktansvärt roligt egentligen men vi har så konstig humor så allt kan bli hur roligt som helst om man bara ar på rätt humör (vilket jag och Matilda alltid är när vi e tsm).
Anyway, nu stacker jag. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0