I wanted you to know, that I love the way you laugh.....


Hejsan! Ida har jag bara chillat. Kollade precis på Eurovision song contest. Gillar inte de egentligen för de e alltid bara as dåliga låtar, men jag fastnade lite för de galna tvillingarna. Shit vilken härlig energi dom utstrålar!!! Å sen fastnar ju refrängen i huvudet. She's got her lipstick on, here I come, da da dum...... Haha, verkligen underbara (Crazy people^^). Eric Saade är absolut inte så populär hos mig iaf. Helt meningslös text å killen kan ju inte sjunga så värst bra heller... Aja whatever. Tänkte måla om mina naglar för ja har typ ätit upp nagellacket... hur lyckas jag?! Men de har ja inte gjort ännu, så antingen gör ja de typ nu eller så skiter ja i de. Får se. Måste ju hinna sova lite inatt också ;).

Btw. Jag vill ta en tragus piercing nu! Mihihi. De ska ske inom en snar framtid har jag bestämt.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0