I wanna feel without it's not worth living.....

Hej hopp! Smidig som man är så lyckades jag radera det fina inlägget som jag precis skrev..... Lyckat... Tänkte iaf försöka skriva om de I en lite kortare version eftersom jag inte kommer ihåg vad jag skrev. Vi sitter iaf i bilen å äter godis atm. Jag lyssnar på musik och Amanda halvsover. Har ingen aning om var vi e (lokalsinnet är på topp somvanligt ;-)) men vi e påväg ner mot Malmö, så långt är jag med iaf. Det blåste as mycket innan men nu är här blå himel å inte riktigt lika blåsigt. Skönt för man höll seriöst på att blådsa iväg innan. Inte kuul. Sjukt jäkla mega skönt att slippa skolan iaf!! Har inte öppnat böckerna ännu å har en stark känsla av att det inte kommer att hända heller. Amanda sover ju så hon lär ju inte heller plugga nu. Aja vi hörs, Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Supersystern

I heart U

2011-05-24 @ 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0