I feel so claustrophobic here.....


Messar men Linou, hon är så gullig, verkligen så himla omtänksam!! Tack, de värmer verkligen ♥.
Tror aldrig att jag kommer att fatta att Zille är borta, shit, de känns verkligen som att allt bara e ngn hemsk dröm. Ja har ju mist en häst som jag verkligen älskade (Winday) innan, men han va 27 år å hade levt hela sitt liv, Zille va bara 8 ju, å hade hela livet framför sig. Ni får leva med att jag kanske upprepar vissa saker flera gånger, känner att jag måste de.

Zille♥
Hejsan! Jag mår lite bättre nu, men de går i omgångar, när jag börjar tänka på honom så blir jag ledsen igen. Tänkte skriva upp i almanackan när det hände men det gick inte, bröt ihop totalt, sen när jag kollade igenom lite gamla bilder så va de helt kört... Men jag ska försöka släppa det nu, även om det känns otroligt svårt.
Som ni kanske förstår så har ja inte gjort så mkt ida, kunde inte plugga eller någonting när jag kom hem... Tänkte att jag skulle ta å städa upp lite å sen fixa mina naglar. Sen ska ja bara äta massa godis å vattenmelon å kolla på ngn film.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söt du är Sara!! Inget och tacka för det är det vänner är till för<3 va stark och håll ut vännen!

2011-05-06 @ 21:27:03
Postat av: sara

Linou sv; Aw, de ska jag. Du e alltid så snäll! <3

2011-05-06 @ 21:36:23
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Liten Syster

Gose då ♥♥♥♥ Är glad för att du har så fina vänner ♥

2011-05-06 @ 21:40:00
Postat av: Johanna

Du vet att jag alltid finns där, va? Ibland vet jag inte vad som är fel, ibland kanske jag inte riktigt kan förstå det, men du vet väl att när du behöver mig så står jag här och väntar på dig? <3

Jag hoppas att det blir bättre snart, det gör mig ont när du är ledsen.

2011-05-06 @ 22:02:21
Postat av: Sara

Liten Syster sv; aw ^^ <3



Johanna sv; Tack det värmer!!! love you<3

2011-05-06 @ 22:48:28
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Liten Syster ^^

Awwww ni är så gulliga mot min kära syster allihop! Världens finaste är ni♥♥♥♥

2011-05-06 @ 23:02:35
Postat av: Matilda

Rest in peace Zille <3 Finns alltid här vad som en händer jag lovar det finns ingenting som skulle kunna få mig att lämna din sida bara säg till om det är något

2011-05-07 @ 00:39:53
Postat av: Sara

Matilda sv; Mm :'(. Tack!! Love you <3

2011-05-07 @ 23:44:00
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0