I don't need permission anyway.....


HEJSAN!! Min häst va BÄÄÄST på träningen ida! Hoppade helt underbart. Så sjukt fin. Lisa sa att vi lätt skulle fixa medelsvår å att han verkligen har kapacitet, Jiha. Å hon tjatade hela tiden att jag skulle ut å tävla med honom, haha de gör alla i stallet så jag får la ta tag i detta å ge mig ut på tävlingar med mitt lilla busfrö. Älskar verkligen Blitz, han är seriöst det bästa som någonsin har hänt mig ^^.

Haha ne nu ska ja chilla lite, skulle kunna skriva om honom hur länge som helst ju. Jag målar mina naglar svarta (har saknat de ^^) och kollar på massor av Jedward avsnitt. Hahaha dom killarna e ju för fan inte kloka. As kul att kolla på! Här ska dom t.ex. handla möbler till sin lägenhet... ja ni kan ju tänka er hur de går ;) Jag antar att jag kommer fastna här typ hela natten, det känns så, haha.
Men puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0