I am what I want you to want, what I want you to feel.....

Heej! Har precis ätit, lyssnar atm på Faint med Linkin Park. Love it! Nu ska vi äta gnottis å kolla på film, jiha.

Jag börjar få liite panik nu, jag har nämligen ingen bikini å vi sticker till kreta på onsdag/torsdag natten (Imon är typ alla affärer stängda å på måndag slutar jag halv 5)..... ouppsi. Men liksom de senaste resorna vi gjorde va ju till USA och Indien å de va liksom mer "äventyrs semester" haha. Fast ja badade såklart där med, fast me en gammal/Felicias bikini, hehe. A så nu känner jag iaf att det kanske är dax att köpa en ny, men ja hittar ingen fin.... är liiite kräsen måste jag säga CX.

Men nu ska vi kolla på film,
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0