Don't wanna keep on loving you.....


Hejsan! Sitter och äter atm. Kom typ precis hem från stallet (De blev ganska sent,
I know
). Hoppade Blitzen ida. Tränade bakbenen, genom att mest travhoppa lite 80 räcken. Jätteduktig! Älskar verkligen min häst! Blir så glad varje gång jag ser honom. Han gick jättefint när jag red fram också, superfint i form å jättelydig. Det brukar bara gå i 190 å så spurtar han runt som en gummiboll, men ida fick jag honom att slappna av mycket bättre. Dressyrlektionerna ger verkligen resultat!
Ska duscha å fixa mig när jag har ätit upp å sen får vi se om Felicia kanske vill joina mig å kolla ngn film. Igår gick jag typ och la mig halv 3, men det ska inte bli så sent ida hoppas jag. Hittade en jättebra film på tv:n då som jag liksom fastnade vid, ngn thriller såklart.

Btw, måste bara länka till en as kul blogg som jag följer. Har seriöst aldrig läst ngn roligare blogg i hela mitt liv. Alltid lika kul att läsa. → gaymasen.se
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Supersystern

Haha asså den killen är så jävla härlig! Han har sån sjuk humor så det e inte sant xD Alla borde fan läsa hans blogg ^__^

2011-05-08 @ 11:04:32
Postat av: Gaymasen

Aw tack för finfina ord. Och tack till Supersystern också. Haha. :)

2011-05-10 @ 19:38:14
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0