I wish all these #imagine were reality!!!!...♥




Hejsan! Jaha här har det faktiskt varit plugg typ heeela långa dan. Hann åka ner till min lilla älskling å fixa sakerna till honom innan ida på kvällen. Va å köpte bikini också, jävligt skönt! Nu kan ja bada, jiha!

Imon ska jag har tyska redovisning men min underbara lilla lärare har skickat den orättade texten till mig.... första gången skickade hon ingen alls å nu fel... teknisk? ;). Men de e la bara att öva in denna å så får de gå som de går. Måste verkligen skriva i denna äckliga loggboken nu (eller imon...), Hans kommer få damp på mig annars... Vet liksom inte vad jag ska skriva.. komplicerat!

Ska bli såå skönt att sticka utomlands igen, längtar! Älskar att åka flygplan också! De e så sjukt mysigt ^^. (om man inte har ngn jobbig liten unge bakom/framför sig som skriker, sparkar en i ryggen eller spiller läsk över sig så alla bara skriker på varandra <de har som tur e bara varit en gång som de va en fruktansvärt jobbig familj med på planet>.... skön känsla slut!)

Aja ska sova snart. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0