You've got what I like.....


Hejsan!
Ida ska jag en en gång ha en underbar kväll med skolböckerna...... måste skriva klart en labbraport, lära min alla engelska glosorna, fixa en avslutning till min redovisning imon, osv. Igår va de sånt himla skönt vår väder tyckte jag, å ida va de ju svin kallt..... "inte kuuuul". Lyssnade på Don't jump igår när jag satt å väntade på bussen. Shit... USA flashbacks eller?!? De kan man ju lugnt säga, vill tbx nu!!! De va ju den och Automatish (Hittar inte den tyska versionen på Youtube for dom har tagit bort den så de får bli den engelska ist) och Monsoon som jag lyssnade på tjugofyrasju i USA (mest Monsoon, man tröttnar aldrig på den) så så fort jag hör dom så tänkte jag tbx på USA.... Hade en härlig håla ida (i 4h) jag tycker faktiskt de e riktigt skönt me hålor (ja helst hade man ju slutat tidigare å åkt hem ist men men), pluggade matte med Amanda, sen blev vi så jäkla hungriga så vi stack å åt innan de andra hade hunnit sluta så jag fick sitta i matsalen med dom igen sen när dom kom (Amanda hade fått för sig att hon skulle till badhuset å simma). Sen satt jag, Johanna och Matilda i ngt litet skrymsle i skolan å snackade, 2 timmat gick på 3 sek. Super kul att höra vad alla andra har i sina små hjärnor, jag e dessvärre som en stängd bok...... De e sjukt svårt att få ur mig ngt, kanske för att jag e så fruktansvärt blyg (försöker att dölja det ibland) och har svårt att lita på människor.... Många säger att jag e sjukt blyg när man inte känner mig/jag inte känner dom, men när man väl har lärt känna mig så e jag extremt social å pratglad ^^, tror faktiskt att det stämmer väldigt bra.

Här, här och här kommer tre as roliga videos på TH (måste ses), bara för att lätta på stämningen lite här bland alla skolböcker ^^ Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Din stängda lilla bok tycker du kan vara lite mer öppen och berätta allt för mig :) det blir mer rättvist så liksom :P

2011-03-29 @ 21:45:14
Postat av: sara

Matilda Sv; haha de tkr du allt va ;)

2011-03-29 @ 21:54:46
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sara Sv; Ja det tkr jag verkligen

2011-03-29 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0