You're the one thing that I'm missing here...

Saknar USA lite sådär galet mkt...


Nemen hejsan! Min lilla korv till syster tänkte inte vänta på mig ida så jag tog bussen hem med Therese istället. Men blä vilket väder de va ida då, på vägen hem från bussen snöade/regnade de flingor som va lika stora som typ en femma å de blåser å är allmänt äckligt, jag ville ju ha vår/sommar nu. Fick facit till NO-frågorna ida så nu blir de jättelätt att plugga in dom^^. Man får ju va lite smart, jag gör absolut inte mer än vad ja behöver, hehe. Ska plugga på dom nu. Later♥

Yeah, I'd rather be with you...
Say you want the same thing too...
Say you feel the way I do...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0